Wednesday, October 10, 2007

小菩薩

昨天,Samantha拿著一本英文故事書找我,心想:「唉!又纏著要講故事了。」

誰料,她說:「媽咪,這本書很好看,多謝你買這麼好的書給我。」

呆了數秒說不出話。

有時,我覺得Samantha才是媽媽,她對我極之寬容,從來只記我的好,不記我的壞,無條件的愛我,欣賞我,但我卻不是以同等的情操來回饋她。

感謝這麼的一位小菩薩。

2 comments:

catricky said...

看到你這側網誌,我正有同感...就係昨晚的事...

自從自己番左工,越來越覺對felice的管教得難,好多時,見到佢d行為,真係好痛心,痛心因為自己唔能夠常伴左右,好好教導令佢做出咁無"家教"ke行為...於事,放工回家,短短兩至三小時相處,差不多每晚佢都被我挑剔尼樣批評果樣,有時氣氛緊張,仲會攪到家嘈屋閉...

昨晚,又比我左挑右剔ke佢,滿不事味道心有不甘的樣子,忽然我唔小心,唔記得點樣整到手指,o雪左一聲叫痛,佢立刻第一時間走埋黎,望住我手睇有無事,同我講鍚番我安慰我,動作之快比我平時叫佢做野快10倍之多,果一下,自己個心有d 唔舒服...

夜晚自己有d作感冒,felice要訓時,都因為佢又叫極唔郁發忟話左佢幾句,上左床同佢祈禱,佢第一件事就求天父希望媽媽快d好番,當下我真係忍唔住了,眼淚直流連聲多謝佢為我祈禱...

小朋友,真係好專一無條件的愛我們的!

傻四 said...

偶然路過,看得我眼濕濕的。家中擁有那麼多的愛,真感動。希望你們的小菩薩能快快活活過每一天。